julfina naglar...

Nu har jag vatt i Lagan och gjort mina naglar=).Dem blev så fina, dem är lite långa så jag missar typ varannan tangent haha. Passade på att gå en runda i Cooee-affären också, gud så mycket fint det finns där. Jag bara älskar dem smyckena. Jag köpte ett igenomskinligt armband(det smala) och ett litet rött hjärta(tyckte att det passade bra nu till jul) Så nu vet jag vilka smycke jag ska ha på mig imon..det är värre med vilka kläder jag ska ha. Det måste vara nått juligt och fint. Kanske kjolen med en stor rosett? Fast tänkte ha den på juldagen... aja få se vad det blir ska äta nått nu för är ashungrig


...mina fina naglar 

fick söta hjärtan på en nagel..

det igenomskinliga armbandet jag trånat efter ett tag men som nu är mitt..

det fina röda hjärtat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0