Reafynd..

Idag har jag vatt i växjö med mormor, mamma och mina syrror. Min äldsta syrra Ida skulle köpa balklänning. Det blev en jättefin petroleumblå klänning med massa paljetter på bröstet (det va jag som hittade den) hehe. Passade på att gå lite på rean med. Det finns ju inget som är så kul som att fynda! Hittade en jättesöt jeanskavaj på bikbok, kommer bli assnygg till sommaren med slitna jeans eller vita byxor. Köpte även ett fint linne med en axel bar och lite volanger på samt en oversize tröja med tajta armar, den var skitcool. På Vila hittade jag ett fint linne med korsade axelband, blir nog den på nyår. Fyndade också massa ögonskuggor på ICA =).... I LOVE SHOPPING!! 

Har bestämmt idag att vi ska ut till mamma och hennes man i Hölminge på nyår. Ska bli skönt att bara ta det lugnt och äta god mat och mysa. Jobbar både nyårsafton och dagen efter. Segt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0