seg lördag..

Fy vad jag är sliten! Sitter soffan hemma och är sjukt trött. Det var ju party i förgår, hur kul som helst men alldeles för mycket folk på Terazza. Jag gick hem rätt tidigt för jag orkade inte med kaoset. Igår så jobbade jag det var nog det värsta jag gjort, jag mådde så dåligt och tiden gick såå sakta. Sedan igår kväll så bar det av till Halmstad för att träffa Robins släkt, jag var sjukt trött så vi åkte hem vid typ halv elva. Idag fick jag en hyfsat lång sovmorgon till tio och nu har jag vatt ute och gått, var tvungen att hämta min cykel hemma hos Emma. Nu sitter jag bara och väntar på att jag ska börja jobba klockan halv fyra....

Lite partybilder....

partysugen

jag och Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0