slö..

Godmorgon.. Har nyss tagit en dusch för att vakna till, är så sjukt trött vet inte vad det är med mig. Ont i halsen har jag med, håller väll på att bli sjuk. Nu sitter jag som vanligt och väntar på att börja jobba, hade stängningen igår till halv elva, det var så sjukt segt för det var inte en människa och handlade. Hoppas att det går fortare idag, jobbar 12-20! *suck*.

Har nästan bara kvällstider nästa vecka, det är lite segt. Fast nyårsafton är jag ledig på kvällen men vet inte vad jag ska göra. Blir nog att vara hemma med älsklingen. Hade vatt rätt skönt, nyårsafton är faktiskt rätt överskattat. Det blir ju ändå aldrig som man tänkt sig.

Kom på att idag är det bara tre veckor kvar tills jag åker till New York! Det ska bli sjukt kul. Har spannat in allt  jag ska köpa over there. Måste kolla upp hur mycket vikt man får ha på vårt resebolag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0