090401

Hej på er.
Idag är det första april och nu är det vår =) Solen skiner och fåglarna kvittrar. Jag har precis städat färdigt och har alla fönster och dörrar öppna för att vädra ut och det är inte ens kallt, solen värmer hur skönt dom helst. Nu har jag iallafall prickat av städning på listan=) nästa punkt som väntar är handling och sen en runda på stan.

Har ni blivit lurade ännu då? Jag tejpade igen osthyvlarna igårkväll för Robin brukar alltid äta ostmacka på morgonen, men tydligen inte idag. Så mitt skämt lyckades inte=( Typiskt när jag väll hade förberett nått men jag ska nog komma på nån annan att lura.
Nu ska jag göra mig iordning och gå till preem och hämta bilen och köra ner till ICA och handla lite=)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0