090408

Godmorgon bloggen...

Nu ligger jag i sängen och tittar på tv och drar mig lite innan jag ska gå upp. Mamma ringde och väckte mig vid halv 8 och jag som hade ställt klockan på kvart i nio blev rätt sur och försökte somna om. Men det sket sig så nu ligger jag här klarvaken och ska snart gå upp

(Nu fick jag på kursiv text på nått jäkla sätt så nu får det vara så om ni undrar varför)

Igårkväll så var Emma här och tittade på film och det var jättemysigt=) Vi såg "Brudens bäste man" och den var riktigt bra, sådär romantiskt och den slutade precis som en film ska med att dem får varandra i slutet.=)

Idag så blir det jobb i förbutiken mellan 10 och 18 och efter det så ska jag och Emma på Bodycombat klockan sju så det blir en lång dag idag så jag är inte hemma förräns efter klockan åtta ikväll.

Men jag skriver när jag är hemma, hörs då=)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0