090415

Hej på er!
 
Nu har jag nyss gjort stan och blivit några hundra fattigare som vanligt=) Det blev en ny mobil: Samsung touchwiz, en illrosa kofta, en lila klänning och en grön och vitrandig tröja. Gud vad jag älskar att shoppa! Jag behövde lite uppiggande färg och det lyckades jag ju hitta idag.

Snart ska jag börja planera hur mitt land ska se ut i sommar, jag tänkte köpa mest perenner i år som håller i sig. Så att man slipper köpa nytt hela tiden=) Jag tänkte gräva ut det lite större och sen lägga marktegel runt om. Det kommer att bli så fint!

Ikväll ska jag träna på TRÄNA för första gången på nästan en vecka, det ska bli så gött. Det är hopplöst att jobba på kvällarna för alla roliga pass är då. Men ikväll blir det bodystep för hela slanten, och efter det så ska jag till pappa och fika kladdis=) Yammi!

Ha en superduper dag! Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0