090417

Godmorgon=)

Har vatt och tränat pilates och nyss ätit frukost, det känns som en bra start på dagen och solen skiner ju också så det är helt perfekt. Pilates var jobbigare än jag hade trött för det var så mycket koncentrerad styrketräning. Så jag är helt slut i musklerna nu haha. Efter träningen så köpte jag hem frallor från Roddys och åkte hem till Tilda och Olivia som hade gjort frukost.

Som sagt så skiner solen på oss idag så det blir till att vara ute tills jag börjar klockan tre, segt att jobba kväll en fredag när det är så här fint väder. Jag jobbar kväll tre fredagar på rad nu och det känns sådär. Förövrigt så jobbar jag kväll hela helgen nu men jag får väll försöka njuta av vädret lite innan jag börjar. Jag hade verkligen velat grilla i helgen men det får väll bli en anna gång =(.

Nu ska jag ut och njuta så mycket jag kan, ha en fin dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0