090418

Godmorgon på er!

Har vatt ute på en lång löprunda i det härliga vädret och sitter nu och äter frukost. Man blir så jädra hungrig av att träna, ja skulle kunna vräka i mig hur mycket som helst=)

Idag så väntar lite tid i solen och därefter jobb mellan 13 och 20. Ännu en jobbkväll när det är fint väder ute. Det suger! Jag vill grilla och mysa med nära och kära istället. Men jag får väll göra det om en månad eller så när jag inte har bokat upp mig dygnets alla minuter. Men då är det klart inte fint väder längre.

Måste lära mig att säga nej och inte ta en massa timmar hela tiden, även om jag behöver pengarna till alla tråkiga räkningar=( Jag vill vara rik och bara shoppa hela tiden. Finns det nått jobb som det? Isåfall tar jag det=)

Ha en superduper dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0