090420

Godmorgon eller snarare middag=)

Nu har jag äntligen fått lite tid att sitta vid datorn. I förgår så körde jag ju mamma ut till Hölminge på natten och sen stannade jag där inatt också. Jag orkade inte sätta mig vid datorn igår för det går så sakta därute. Men nu är jag iallafall i stan igen=)

Jag har vatt duktig och städat, tillochmed avloppen fick sig en omgång. Fy fan vad äckligt det var! Men nu är det gjort så det är rent och fräscht. Ska snart ut och sätta mig i solen tänkte jag och sen bllir det en runda på stan med mamma. Ikväll ska jag till bräkentorp och grilla korv=) Det ska bli mysigt värre.

Men jag skriver nog ikväll igen, ha en bra dag! Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0