090421

Home from work=)

Har precis startat grillen, jag har aldrig grillat själv innan så det ska bli spännande att se hur det går. Det är redan glöd så det lär väll brinna ner innan jag ska lägga på köttet. Vi ska inte äta förräns klockan åtta så det är ju mer än en timma kvar ;P haha. Det blir grillat kött och potatispaket mums. Sedan tänkte jag festa till det med kladdkaka ikväll, jag är fasen sugen på det hela tiden nu haha.

Jag är jäkligt trött idag för det blev en hel del springande på jobbet idag eftersom jag var på specialen. Men många steg blev det =) Så det blir nog tidig sänggång ikväll, ska jobba hela dagen imon med. Fast då är det i förbutiken, kul att variera sig lite.

Ha en super kväll.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0