090422

Godmorgon till en ny solig dag=)!

Solen verkar aldrig vilja lämna oss, man är rätt bortskämd vid det här laget med sol och värme varje dag. Och till helgen skulle det bli uppemot 20 grader! Härligt=) Gott att vara ledig då, fast jag ska vara barnvakt men jag får väll ta med ungarna ut.

Idag så ska jag jobba 9.30 till 16.30 och efter det så blir det bodystep=) Jag har inte kört ett riktigt pass på över en vecka så det ska bli kul. Sen har jag inte så mycket mer inplanerat, det blir nog att slappa i soffan ikväll.

Nu ska jag sticka till jobbet......



Dagens:
Tunika - Vero moda
Leggings - Hunkydory

Väldigt svart blev det visst men jag får köra färg nån annan dag=) Svart funkar alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0