090423

Puh! Är sååå trött i benen efter en dag i förbutiken. Man står upp hela dagen så det känns verkligen haha. Dem andra på jobbet tyckte att jag borde vara vältränad vid det här laget, men jag blir aldrig van vid att stå så länge.

Nu har jag nyss vatt på träning inför lördagens modevisning. Det är storgatans dag och alla affärer på storgatan ska delta. Så idag blev det lite träning och det kommer nog bli bra. Det ska bli jättekul att vara med. Lyxigt att få ha massa fina kläder på sig och alla tittar på en=)

Jag sitter och väntar på pizzan som står i ugnen, är sjukt hungrig jag har inte ätit sen klockan tolv! Så det ska bli gott.
Godnatt på er.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0