090425

Hej på er!

Nu är några timmar avverkade i solen och jag håller på att göra mig redo för modevisningen=) Vet inte hur jag ska ha håret bara. Ett byte är sött, ett är sportigt och ett är mer vardags och frisyren ska ju helst passa alla. Det får nog bli en fläta i luggen eller en hög lugg.
 
Jag håller på att packa också för min natt i klövaryd, tandborste och allt som ska med. Det är bara en natt men ändå en massa man behöver=) Hoppas att det går bra ikväll och att barnen är glada och att jag inte blir rädd av att sova själv mitt ute  skogen, lite läskigt är det allt haha.

Nu ska jag äta lite innan jag ska cykla ner på stan.....



Dagens:

Tunka - gina
Jeans - Lindex

Och vita gympadojjor till detta=)



Lilla jag och alla fräknar. Observera det fina hårbandet från monki med en liten rosett =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0