090425

Godmorgon!

Hoppas att ni har sovit gott inatt=) Jag har typ inte sovit nått alls, bara legat och snurrat fram och tillbaka och vatt uppe och druckit vatten ett antal gånger. Jag har alltid sovit som en stock men nu så kan jag inte det, jag är alltid uppe innan åtta. Och ibland så vaknar jag redan vid fem-sex. Skitjobbigt! Jag är ju trött som fan på kvällarna.

Nu har jag iallafall ätit frukost och snart ska jag ut och gå i det fina vädret, tänkte köra pilates imorse men jag har fått så ont i halsen och är så snörvlig så jag hoppade det idag. Det blir en promenad istället och sen till och bara ligga i solen innan jag börjar jobba klockan tre=).

Dax att ge sig av......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0