barnvakt...

Nu ska jag snart gå och lägga mig och sova så att jag orkar stiga upp imon när barnen vaknar=) Vi har haft fullt upp hela kvällen. Först när vi kom ut hit så åt vi kvällsmat som Camilla hade lagat åt oss, efter det så gick vi en runda och fikade i skogen. När vi kom hem så var det dax för föräldrarna att åka så då duschade jag barnen och sen var det på med pyan och godismys i soffan. Efter en stund så började dem bli trötta så då blev det välling, tandborstning och sen bums i säng. Dem sov som stockar båda två efter fem minuter=) Det är snälla barn det.

Imon så ska vi vara ute i det fina vädret och måla med vattenfärger som jag har köpt har jag tänkt mig, hoppas bara att det faller dem i smaken. Tänkte att jag kunde få med mig två fina teckningar hem ju =). Nu ska jag lägga mig och sova så att jag är pigg imonbitti.

Sov så gott...



Godismys=)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0