Bodycombat

Ligger här hemma i sängen sliten efter kvällens träningspass. Jag och Emma körde Bodycombat som är en blandning mellan en massa kampsporter, där man står och typ slår mot sig själv i spegeln. Det var riktigt kul och sjukt svettigt.
Tråkigt att det inte finna varje vecka, det var bara en gästinstruktör idag=(. Jag har också en jädra träningsverk i benen efter dagen i förbutiken, jag är inte van att stå upp en hel dag=).

Efter passet så stack jag och Emma hem till mig och gjorde tacos och kollade på hockeyn. Färjestad vann jävla skit! Det var ju såå nära att HV kvitterade, men aja bättre lycka nästa år=).

Nu ska jag sova för imon bitti väntar Bodybalance klockan halv nio och sen får vi ser vad som händer resten av dagen=) Godnatt och sov gott.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0