Bodystep..

Gud vad jag älskar Bodystep! Man blir sådär härligt trött och svetten bara sprutar precis som det ska vara. Nu har jag nyss tagit en välbehövlig dusch och jag ska snart bort till pappa och äta lite. Fläskfile och kladdkaka bjöds det visst på och det kan man ju inte tacka nej till=)

Idag är det ju sista dagen att anmäla till högskolan också och jag har faktiskt tagit tag i det i år. Jag sökt till CIL (centrum för informationslogistik) här i Ljungby och då programmet Informationslogistik. Jag vet inte om det är nått för mig men det återstår att se. Nu hoppas jag bara att jag kommer in=) Håll tummarna.

Faaaaannnnn nu lyckades jag trycka in nån jävla knapp igen så att allt blev stort men nu får det vara så för jag måste sticka..... pusss...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0