En shoppaholics bekännelser

Vilken bra bio=) Tycker faktiskt att jag känner igen mig lite haha. Men det har inte riktigt gått så långt för mig ännu=). Jag var på bio med Emma och Linn, mysigt värre! En riktig tjejfilm var det iallafall, jag tycker synd om den enda killen som var där med sin flickvän. Han måste ju tyckt att det var måttligt kul haha. Jag älskade iallafall filmen, fast jag älskar ju alla filmer med lyckliga slut. Tänk om det kunde vara likadant i verkligheten! Fast sån tur har man väll inte.

Nu ska jag sova, jag är helt slut har fått världens hosta och är helt igentäppt:( Hoppas på att krya på mig tills imon...



Sötnosar=)



En suddig jag=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0