Glass glass glass

Gud vad glass är gott och man kan äta det hela tiden nu i detta fina väder=) Jag tog en sväng till ICA nu och köpte lite hårspray, schampoo och annat smått och gått och självklart så blev det en glass också. Jag provade den andra nya Magnumglassen, den med choklad har jag redan provat. Denna var med kolasås och chokladbitar i glassen men den andra var godare=) Så nu vet jag det till nästa gång.

Jag passade på att byta gardiner innan när jag putsade fönstrena så nu har jag mina trådgardiner i vardagsrummet så här är jätteljust nu=) Det är så skönt när solen skiner in och lyser upp hela rummet. Man blir så pigg av ljuset.
 
Snart så ska jag sticka ner och hämta ut biljetterna till bion som börjar vid klockan sex, hoppas att den är bra. Jag ska sova i Hölminge inatt för säkerhetsskull ifall den är hemsk=) Men jag tror inte att det är så farligt bara lite obehaglig jag har ju läst böckerna.

Ha en bra kväll i solen, känns lite onödigt att sitta i biosalongen men jag hoppas på fint väder imonkväll också=) Pusss...




Dagens outfit:
Jeansjacka - Gina
Oversizelinne - H&M
Leggings - Gina
Gladiatorsandaler - Kosta outlet
Halsband - Cooee

Blev lite somrig oufit idag eftersom det är så varmt, så nu åkte sandalerna på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0