Hells Kitchen

Godkväll=)
Hemma igen från jobbet, det var sjukt mycket till en början men sen blev det jättelugnt så jag kunde till och med gå hem tidigare. Nu sitter jag och kollar på Hells Kitchen och äter lite kvällsflingor. Fy sjutton vad dem lurar sina kunder och tar betalt för råvaror dem inte använder.

Snart så ska jag åka och hämta min moster och hennes familj och köra ut dem till Hölminge. Dem har vatt på party så jag fick vara fyllechaffis=)

Innan jobbet idag så gick jag en runda på stan och hittade jättefina spetstrosor på rean på Lindex, gött att göra ett klipp. Jag fick fyra stycken för 118 kronor! Så jag är nöjd med det köpet haha.

Nu ska jag sleva i mig sista flingorna och sedan köra.

Godnattpuss på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0