Hunkydory

Jag har lite nya tillskott i garderoben=) Det var ett tag sedan jag shoppade känns det som men denna veckan så har det tillkommit en hel del bland annat lite smått och gått från Ginatricot. Jag måste nog säga att det är min nya favoritaffär. Deras sommarkollektion är helt underbart mycket romantiskt och sött. Jag visar lite bilder på det imon=) Nu ska ni få se den nya koftan från Hunkydory som jag köpte igår. Jag hade den på modevisningen och efterråt så var det 25% på en valfri vara plus att jag fick ett presentkort så jag gav bara 675:- för den. I vanliga fall så kostar den 1299:- så jag gjorde ett riktigt klipp=)



Jag älskar denna kofta, jag har suktat efter den hur länge som helst så nu slog jag äntligen till=) Så jädra fin till både jeans, klänning och kjol. Den är lite lös i modellen och har långa armar. I`m in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0