Iloveginatricot

Jag la in en liten order från Ginatricot förra veckan på en massa fina sommargodingar=) Min favorit är helt klart den lilla blå satinkjolen den är ju bara så söt! Den ska användas inom kort på dansgolvet med ett vitt linne, svarta heals och den söta rosväskan=)



Tunika, rosväska, klänning och satinkjol. Både lite vardags och fest=)



Tisha, stort linne och söndrig t-shirt. Är inte riktigt säker på den söndriga, jag får se..

Jag tycker att Gina blir bättre och bättre och att dem får in snyggare och snyggare kläder och till en bra prisnivå dessutom. Dem kommer hårt mot H&M faktiskt, synd bara att man inte kan samla bonuspoäng. Det är ett av mina stora intressen annars;) haha.

Nej nu ska jag ta och sova, sov sött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0