Påskafton=)

Glad påsk på er!

Idag är det påskafton och hela Sverige frossar i godis likaså jag=) Jag fick en påskägg av min moster redan iförgår men har faktiskt sparat det tills idag. Jag fick en jättefin skål fylld med godis av Robin och så fick jag en Marimeeko grytvante av mamma istället för godis. Gud vad jag älskar denna dag när man får en massa godis. Och kan äta det med gott samvete.

Jag vaknade redan klockan sex imorse så jag gick upp och tränade i 40 minuter och sedan färgade jag håret medan alla andra sov. Vid klockan nio åt vi sedan påskfrukost och nu har jag precis kommit tillbaka efter en runda på stan med mormor. Nu väntar solen på mig och senare i eftermiddag en löparrunda. Ikväll så blir det påskbuffe hos mormor, en tradition vi har.

Jag skriver kanske ikväll annars blir det imon igen, det är en hel vetenskap att koppla upp sig här ute på landet=) Ha en fortsatt trevlig dag....




Påskfrulle...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0