påskdagen...

Hej på er=)
Nu har jag kommit hem från jobbet. Man ville verkligen inte gå in idag för att det var så fint väder och det märkte man på handlingarna. Det var bara kött och grillkol för hela slanten haha. Nu sitter jag och äter glass med spanska jordubbar. Sjukt gott! Smakar nästan som svenska sommar jordgubbar.

Idag så har har jag legat i solen hela dagen och det tar riktigt bra nu. Jag har  fått massor med fräknar och jag är allt lite röd om näsan. Igår så blev det en löprunda på kvällen, sju kilometer blev det med Lars och Thomas och fan vad snabbt det gick. Dem sprang skitfort enligt mig, enligt dem så gick det sakta haha. Jag får träna mer=)

Imon så väntar fönsterputsning, träning och bio. Vi ska se "Män som hatar kvinnor" jag hoppas att den är så bra som boken. Jag är ledig i tre dagar nu så vi får se vad som händer mer men vi hörs ju=)

Nu ska jag kolla på "IKKI twins"....Godnatt...



Mumsigt...



En lite fräknigare Jennie=)...

Kommentarer
Postat av: mamma

roligt kort på dig....:)... mamma

2009-04-12 @ 22:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0