Slut i rutan..

At home in bed=) Haha nu har jag slängt mig i soffan och är helt slut. Det blev en sjukt stressig eftermiddag. Först lunch, sen spruta, sen fika och sen träning! Men nu har jag äntligen lyckats slappna av lite i soffan.

Det har varit sjukt fint väder idag, 15! grader och sol. Man kan knappt fatta att det är sant när det ena dagen är snö och andra dagen är sommarvärme. Jag gick en runda innan och fick ta av mig jackan för att det var så varmt=) Vilken känsla det är när den där värmen äntligen infinner sig så att man inte måste ha massa varma kläder längre. Hoppas att det håller i sig nu bara.

Nu är det Greys anatomi som gäller (jag är själv hemma för Robin är och kollar hockey) och jag ska snart slänga ihop en smoothie=) Ha en fortsatt mysig kväll.....



Jag har vårplanterat lite utanför dörren=) och en Cooeetupp (det orangea till höger) gör det lite påskigt...*vårkänslor*

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0