tjejhäng..

Äntligen hemma i sängen! Efter jobbet så stack jag en runda till Ida där Emma och Elin var=) Vi tittade på tv och snackade lite. Blev en kort stund bara för sen var det dax att cykla hem och nana. Så här sitter jag nu i sängen och ska snart krypa ner.

Fy sjutton vad det är läskigt att cykla hem själv över bron! Även om det inte kan hända så hemskt mycket så är det ju ändå helt öde ifall det skulle hända nått. Men så får man inte tänka då blir man rädd för allt till slut.

Nu ska jag sova för imon är det en hektisk dag. Först är det modevisning vid klockan ett och sedan ska jag vara barnvakt i Klövaryd över natten och innan detta så hade jag tänkt mig en löparrunda och några timmar i solen, men vi får se vad som hinns med=)

Godnattpussar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0