Trädgårdsfix=)

Äntligen är mitt land färdigt, gud vad det är varmt ute idag. Svetten bara rann när jag grävde ner stenarna. Jag gick till Skinnarna en runda när jag hade fixat klart med kantstenen och köpte lite växter, men det får bli några till sedan när jag vet exakt hur jag vill ha det.

Igår så var jag på Hemtex med ju och där så köpte jag sittdynor till utemöblerna, dem är inte i bästa skick så jag tänkte att jag skulle piffa till dem lite. Det blev vita kuddar med stora blommor på ena sidan och ränder på andra. Hur fina som helst=)

Nu ska jag duscha och fixa iordnin mig för kassaledarmötet som är klockan sex. Jag måste gå dit för cyklen har fått punka, så det är bara att gå och se glad ut=) Får fixa det senare ikväll, hoppas att ni får en underbar kväll i det varma vädret...



Hela landet, lite sned bild dock=)



Mitten där jag tänkte ha typ en ros sen, eller nått lite högra träd eller buske..



Dem fina kuddarna, dem skulle även komma i duk sedan så då får det bli en sådan också=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0