Trädgårdsstäd..

Då var man hemma igen=) Barnpassningen har gått super bra, dem har vatt så snälla så. Alltid lika mysigt att vara barnvakt. Men man måste ju erkänna att det är rätt skönt att komma hem igen också=)

Nu har jag äntligen klippt ner julgranen! som har stått på baksidan sedan jul och lagt den i en sopsäck. Imon tänkte jag köra ut till Hölmingem med den och elda upp den=) Jag passade också på att sopa alla miljoner granbarr som har legat runt huset så nu är det så fint så.

Imon ska jag dra igång mitt trädgårdslandsprojekt=) Jag tänkte lägga kantsten runt om och sedan plantera lite fina perenner. Så imon blir det massa slit men det avslutas ju med en tur till Skinnarna som belöning sedan efterråt.

Nu är det dax för en promenad innan Emma och Elin kommer och grillar...



Melwin..



Sahlina..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0