Träningsvärk...

Nu har jag farit runt som en galning och fixat här hemma. Efter Bodybalancen så var jag sjukt trött i armarna, jag har sådan jädra träningsvärk från igår:S. Men jag var tvungen att städa ur byrån med alla mina underkläder så nu har jag gjort det. Fatta vad mycket som får plats i en låda! Men det blev en hel del slängt så det var skönt det.

Jag funderar på vad jag ska göra härnäst, jag ska ner på stan runt halv två och fixa lite ärenden innan jag börjar men det är ju en och en halv timma tills dess. Men jag får väll softa lite i soffan och ladda inför den hysteriska kväll som jag står inför. Det kommer vara så mycket folk på jobbet!

Ha en bra eftermiddag och kväll så kanske jag skriver när jag är hemma efter jobbet=)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0