Valborg

Godmorgon på er=)

Nu ska jag alldeles strax sticka iväg till jobbet, tänkte bara skriva lite först=) Idag så väntar jobb 9.30 till 16.30, efter det så ska jag sticka ut till Hölminge där det väntar valborgsfirande. Det blir nog dock ingen brasa eftersom det är eldningsförbud=( Konstig känsla, man måste ju elda på valborg. Aja det ska nog bli bra ändå vädret är ju på sitt bästa humör och det ska bli uppemot 25! grader idag. Hoppas att dagen går fort så att jag får komma ut så snart som möjligt.

Ha en mysig dag och kväll...



Dagens outfit:
Linne - fått av mamma, Vero moda tror jag det är
Leggings - Gina
Skärp - ingen aning=)

Lite slappt och skönt nu till jobbet, blir något finare ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0