Vin i solnedgången

Vilken underbar kväll! Nu sitter vi och dricker vin i solnedgången och njuter av det fina vädret. Det blev en runda till Hyltebruk innan där vi skulle hämta mammas nya bil. En röd SAAB, det är allt jag vet=) Haha det blev en runda in på bolaget där och inskaffande av en vinare och en bubbel som vi ska dricka till maten sen. Vi köpte fisk på Tiraholm på vägen hem så det blir en riktig vardagslyxkväll ikväll.

Jag är ju ledig imon också vilket är sjukt skönt. Jag hoppas på att komma till Telia imon så att jag kan köpa en ny mobil, min gamla är riktigt trög nu. Min kamera börjar också att krångla vilket är sådär kul att allt ska sluta funka på en gång. Men men nu ska jag fortsätta att njuta av denna kväll.

Ha det så mysigt!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0