090803

Godmorgon.

Nu har jag ätit frukost och ringt lite samtal som jag dragit ut på flera veckor. Jag hatar att ringa samtal till okända människor, nu var det ju inte så farliga samtal men ändå. Jag får panik för man vet ju inte vad man ska säga, man känner sig helt lost. Jag skulle säga upp ett ICA kort och han i luren bara - men då måste du säga upp båda och skaffa nytt sen. Jaha tänkte jag det var ju smidigt, not! 

Aja jag tänkte att jag skulle ut och springa en runda nu men det ser ut att skita sig då regnet står som spö i backen, jag trodde att det skulle bli sol idag men det ser dåligt ut måste jag säga:( Vilken skitsemester! Det händer ingenting PLUS att vädret är dåligt. Jag är sååå rastlös.

Men jag hoppas att det händer nått snart innan jag börjar klättra på väggarna=) Håll tummarna! ....

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vill bara tipsa om en sajt som förtjänar lite mer publicitet i dessa dagar.

Där finns fynd att göra i fråga om mode, hem o mkt annat.



Besök gärna http://www.swoppers.se och se om det finns ngt för dig/er.

2009-08-03 @ 13:53:17
URL: http://www.swoppers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0