090804

Hejsvej i lingonskogen=)

Nu är jag ute i Hölminge för att spendera några semesterdagar här=) Finns ju inte jättemycket att göra hemma i stan när alla jobbar så det fick bli till att åka ut hit. Här händer väll inte jättemycket heller, men det finns ju iallafall folk att prata med.

Jag har varit uppe på Pilakull nu där mormor hade sitt Parkinsonmöte och lyssnat på sägnen. Rätt spännande faktiskt att vi har så mycket sagor och sägner här runt i dem smålandska skogarna. Det är rätt intressant att läsa dem, jag gjorde mitt projektarbete om sagobygden och det var hur kul som helst=)

Nu ska jag fika lite och sen blir det väll till att läsa en bok eller nått och njuta av tystnaden;) haha...



åskådare..



trollboet;)..



och trollen, gud vad söta ni är;) haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0