090807

Godmorgon=)

Nu har jag kommit in till stan igen efter en kort sväng i Hölminge inatt. Det blev inte så sent, vi var väl hemma typ klockan tolv så det var gött=) Jag fick sjukt ont i magen inatt så jag fick  hoppa över löprundan i morse:( Men nu är det bättre och jag ska göra mig iordning för en dag på Väla. Det blev lite mycket sol igår så det blir perfekt med Väla idag.

Jag ska först och främst köpa en matta till vardagsrummet men det lär väll bli lite annat smått och gott också;) Man kan ju lixom inte åka hem tomhänt från Väla=) Lite höstkläder kanske? Det går fort nu, snart så börjar löven ramla av och blåsa kalla vindar och då måste man vara redo;) hihi.

Ha en bra dag=)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0