090808

Godmorgon=)

Nu är jag uppstigen och redo för en dag i det fina vädret! Solen skiner, himmlen är blå så det kan ju inte bli bättre. Jag ska ner en runda på systemet först och fylla på lagret. Sen hälsa på mamma lite på Smaak och sen så blir det till att åka ut till Hölminge och lägga sig i vågrätt läge hela dagen=)

Ikväll så får vi se vad som händer=) Jag försöker styra upp något men det är som sagt inte så lätt när alla jobbar. Men vi får se om jag lyckas=)

Här kommer lite av shoppingen från igår, det var sjukt skönt att gå på Väla när det var så jäkla varmt ute...



ny matta=)



tröja från Vero Moda..



stickat från Gina, sjukt mysig till hösten..

Blev även en del annat smått och gott, bland annat lite födelsedagspresenter till alla som fyller år nu i augusti. Skönt att ha några fixade iallafall=)...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0