090809

Hejsvej=)

Lite seg på att skriva nu i värmen haha, jag har iallafall vatt i Hölminge sen igår. Det var riktigt fint väder igår så det var sol bad och vattenskidor som stod på schemat. Så jädra kul! Var typ ett år sedan jag åkte men det gick finfint;) Jag kom upp direkt! På kvällen så blev det en liten löprunda och sen så grillade vi nere vid stranden, så mysigt att sitta där och kolla på solnedgången=)

Idag så har vädret varit lite fram och tillbaka men ändå en hel del sol, så jag har spenderat den mesta tiden i solstolen=) Det har även hunnits med en lång powerwalk med moster och kusinvitamin. Nu ska vi snart fira syster som fyller år idag, hela nitton år är hon nu! Herrejesus vad tiden går, men det är väll jag som är gammal haha.

Ha en fin kväll.....



pyttan=)



proffset själv! jag alltså;) haha



kusin olivia:)


grillat och rosè, en återkommande favorit i år:)



hela gänget samlat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0