090810

Tjo!!

Nu så har jag sparkat igång veckan med en löprunda till Kånna och tillbaka:) Så nu är jag redo för ljungbydagarna;)! Gud vilken kul vecka det kommer bli med en massa fest och roliga uppträdanden.
 
Idag så kör det igång med Ljungbyartisten, lite som Idol typ.
Imon så är det veckans höjdpunkt Wallmans on tour, gud vad jag älskar Wallmans, det kommer bli sjukt kul!

På onsdag så är det modevisning som jag själv ska gå i. Torsdag är det all in med Elin som gäller, sen fredag och lördag är det bara partyparty!

Denna veckan är årets höjdpunkt i denna stad och inget man får missa:)!!

Nu ska jag ta en dusch och sen så blir det en sväng ner på stan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0