090811

Hejhopp!=)

Nu har vi vatt och övat inför modevisningen imorgon, det kommer bli så kul att gå:) vi har skitbra låtar och det kommer bli ett härligt gung i tältet. Så jäkla kul att få gå på catwalken och inte bara sitta och titta på som man gjort innan, härligt gäng är vi med:)

Igårkväll så var jag nere på Ljungbyartisten, det är så kul att det är så mycket folk som är ute och rör sig när det är Ljungbydagarna. Staden vaknar verkligen till liv;) undra vad allt folk gör resten av året haha. Det var iallafall en hel del bra artister och så var det självklart en del mindre bra. Så som det alltid är.

Nej nu ska jag ut och röra lite på mig, ikväll blir det Wallmans:)!! Jag älskar Wallmans, det är så sjuuukt bra. Så ikväll så kommer iallafall jag att vara på G :P...



Världens gulligaste unge som sjöng Fairytale:)



Haha, han körde pantomindans. Det såg sjukt kul ut!..



Vinnarna var från Ljungby iår, för första gången typ:)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0