090812

Hej=)

Sitter här hemma i soffan nu i två sekunder innan jag ska iväg igen:) Stressigt värre idag haha, frisyren är fixad så nu är det bara sminket kvar. Klockan fyra ska vi fixa det och sen ska vi äta lite pizza innan och ladda lite;) Modevisningen börjar inte förräns klockan halv åtta. Det ska bli riktigt precis som vanligt!:)

Igår så var jag på Wallmans, vilket var sjuuukt kul! Jag har nog aldrig haft så kul i hela mitt liv, det var verkligen super! Och man är allt lite sliten idag haha, det var dans på borden och drinkar all night long;) Dem är ju så jäkla duktiga på att sjunga och dansa också. Vi sänkte medelåldern med typ 25 år haha och vi ägde tältet. Gamlingarna var rätt tråkiga och ville inte alls ösa som vi;) hehe..

Nej nu ska jag och mamma sticka ner till Smaak, jag har ingen kamera tyvärr så det blir inga bilder på ett tag. Den pallade inte riktigt trycket igår, så den är gravt vattenskadad;) haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0