090814

Godmorgon, eller vad det nu är:P

Har nysss dragit mig upp ur sängen för mamma skickade sms och sa att jag måste ta en jäkla spruta idag vid halv tolv, hur sugen är jag på det då? Inte jätte, haha. Kom på att jag inte ha nån cykel heller för den lånade jag ut till Jöns igår, sååå trög jag är. Så nu får jag gå till stan.

Igår var iallafall en grym kväll!!!! Gud så kul det var, helt sjukt. Det har aldrig vatt sånt ös i Ljungby innan, hela tältet var helt galna och det dansades på borden, bänkarna och scenen. Ölen och cidern flödade och alla var på kalashumör. Det var ju vårat gäng som la ribban som innan i veckan, men sen så kom dem andra i takt med att promillenivån i blodet ökade:P I love Ljungbydagarna!

Nu ska jag fixa iordning mig lite, så jag inte ser så jäkla trött ut som jag gör just nu, ha en fin dag. Solen skineeeer!!!!...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :D



tack :)

2009-08-14 @ 12:32:25
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0