090815

Fyyyy!!! Detta börjar bli jobbigt nu haha. Huvudvärk, skakig och allmänt trött, men det är smällar man får ta! Kvällarna är ju grymma. Detta är helt klart det bästa Ljungbydagarna hittills! Har aldrig haft så kul som iår:P Känns som att alla  är mer laddade än någonsin.

Igår så var det iallafall karnevalen, jag och Malin laddade med lite thai innan och sen efter karnavalen så bar det av hem till mig. Där hade jag lite förferre och Malin gjorde grymma straxberry daquiri. Dem var fasen bättre än i baren. Sen så stack vi ner på stan där vi dansade runt i tälten hela natten. Sååå kuuuul!

Det bar av hemmåt vid typ tretiden, så det är ju inte konstigt att man är trött. Jag har sovit max fem timmar/natt sen i tisdags så jag skulle behöva en veckas semester efter det här haha.

Nu ska jag städa lite och duscha för klockan fem så ska jag visa bodybalance på scenen i stora tältet i stan=)...

Lite lånade bilder från popquizen:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0