090816

Godmorgon=)

Nu är Ljungbydagarna slut och som en sammanfattning så säger jag - Fy faaaan vad kul det var! Lätt dem bästa Ljdagarna någonsin. Vilket röj, vilket ös helt enkelt sjukt kul! Idag känner jag mig rätt pigg  kroppen faktiskt, är bara huvudet som är lite trött. Jag var inte hemma förräns halv fem så det kan ju bero på det:P

Kvällen började iallafall med uppträde med träna då vi körde Bodybalance=) Sen bar det av hem till Helena för att fixa sig lite, äta tacos och dricka drinkar. Efter det så blev det stan, där det var fullt ös till E-type hela natten:) Hemgången tog ca två timmar på grunda av att vissa försvann, andra stannade överallt och grejer skulle fixas hela tiden haha. Precis som vanligt!

Halv fem kom jag iallafall i säng så det är ju inte så konstigt att jag är trött idag, kul var det iallafall så det var värt det! Nu ska jag se om jag hittar nått att äta här hemma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0