090817

Godmorgon=)

Idag så börjar allvaret igen:S Sitter här nu och drar ut på det, vill inte jobba:( Jag vill vara ledig ännu mer. Jag ångrar att vi inte tog en restresa. Hade vatt grymt skönt att åka iväg nu och få lite sol och värme innan hösten kommer. Det hade verkligen behövts, har ju inte vatt överdrivet varmt och soligt denna sommaren.

Denna veckan består mest i jobb jobb och jobb, sex dar av sju! Men jag ser fram emot helgen då vi glider ner mot helsingborg för lite fest och galenskaper:) Ska bli riktigt kul! Alltid kul att festa i nån annan stad än Ljungby och jag tror att Helsingborg har en hel del att erbjuda:)

Nej nu får jag fasen ta och pallra mig iväg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0