090819

Hej på er!

Hann inte skriva i morse då jag vaknade klockan tio i nio och började vid halv tio! Snacka om det blev eld i baken på mig då? Det är ju bra att gå och lägga sig utan att ställa klockan :P haha. Så jäkla typiskt, jag som aldrig försover mig. Jag måste liksom ha min timma på morgonen för att göra mig iordning, äta frukost, läsa tidningen, välja kläder och alla andra bestyr haha. Men jag kom i tid och det är ju det viktigaste.

Dagen idag har vatt rätt lugn på jobbet, ovanligt lugn får jag nog säga. Kan bero på att vi va extra personal=) Så jäkla skönt! Efter jobbet så sprang jag en runda för första gången på en vecka haha. Har blivit dåligt med träning senaste veckan, men skönt att komma igång igen. Nu har jag lagat min sketagoda risgratäng så nu är jag mätt och belåten också. Nu blir det slappe i soffan resten av kvällen:)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0