090820

Godmorgon=)

Idag så kom jag ihåg att ställa klockan:P så nu är jag uppe i tid. Men man blir allt lite deppig när man ser att det är 25 grader, sol och blå himmel utanför när man ska vara inne på ICA hela dagen:( Jag som vill sola, känner att jag behöver lite vitaminer inför denna höst! Ångrar som fan att jag inte tog en resa.

Idag blir det ICA mellan halv tio och halv fem och sen efter det så ska jag hem till pappa där det blir kalas för syster=) Hon fyllde iochförsig för ca två veckor sen, men bättre sent än aldrig!

Idag så fyller förresten kusin Olivia hela 14 år så vi säger grattis till henne:)

Ha en fin dag i det soliga vädret....



Grattis Olivia:)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0