090823

Godmorgon:)

Pigg och vaken? Jag vet inte vad man är efter tre timmars sömn, hehe. Men kul var det! Det är ju lite skillnad mot hemma där dem stänger vid klockan två, här stänger dem fyra! Så vid halv sex imorse så trillade vi in på hotellrummet:) Och sen var det bara upp och äta frulle vid nio. Men känner mig ändå pigg men det kommer väll ett bakslag sen.

Kvällen började på hotellrummet där vi gjorde oss iordning och drack vin, det tog en himla tid men vid typ elva så tog vi en taxi ner till stan:) Där stod Tivoli på tur, det blev massa drinkar och massa dans! Ändå att jag inte har ondare i fötterna än jag har:P

Nu ska vi chilla lite på rummet tills vi ska checka ut klockan två och sen väntar bio:)...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0