090825

Morning!

Är inne en liten stund från solen utanför:) Så jäkla härligt är det med lite sol äntligen! Imorse så vaknade jag vid åtta jäkligt utvilad så jag gick en lång runda och åt sen en stor frukost:) Sen bar det av in till stan och jag har legat i solstolen sen jag kom in hit:P Sååå gött.

Nu ska jag snart äta lite lunch innan det blir optikern och sen jobb. Halv fyra till nio står på schemat ikväll, så det är rätt ok. Sista jobbdagen för denna veckan och sen så börjar allvaret! Jag hatar allt nytt i början men det ska nog gå bra. På torsdag är det övernattning med klassen och sen på måndag så börjar skolan och förmodligen också nollingen. Usch!!

Have a nice day...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0