090826

Hej på er!


Nu har jag vatt nere en runda på stan och handlat massa mat:) Hade ingenting här hemma som gick att äta så det var väldigt nödvändigt med en shoppingtur. Men fasen vad jobbigt det var att lassa med allt hem på styret på cykeln haha. Väldigt vingligt blev det:P haha. Nu har jag iallafall mat hemma och det är det viktigaste.


Kräftorna är nu därmed inköpta till lördagens kräftskiva:)Det ska bli jäkligt kul! Vilket party det kommer bli. Men innan kräftskivan så är det skola som gäller. Imon så är det "upprop" och övernattning med klassen som står på schemat, fy jag tycker inte om att sova över med en massa människor jag inte känner. Men det kommer säkert att gå bra:)


Nu ska jag äta äppelpaj! ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0