090828

Hej hopp!

Hemma från landet igen, har vatt hemma ett tag och legat raklång i soffan. Det tog på krafterna att ha övernattning:) Men kul var det och klassen verkar vara jättebra. Igår så började dagen med massa information på CIL om höstterminens kurser och massa andra praktiska saker. Efter det så var det lunch och sedan så bar det av ut till Sunnerbogården.

Där började vi med att intervjua varandra två och två och sen så fick vi redovisa det så att man skulle lära känna varandra lite bättre. Efter detta så var det fika och  sen så blev vi indelade i grupper och fick som uppgift att förbereda ett uppträde till kvällens middag. Min grupp valde att visa upp våra svenska traditioner:) Sedan väntade mat och efter det så var det typ frilek;) Vi satt utanför stugorna vi boddde i och åt chips och sjöng sånger.

Morgonen idag började med frukost sedan fick vi gå en tipspromenade och efter det så blev vi återigen indelade o grupper och fick i uppgift att bygga en bro. Vi fick typ några stora pappersark och tejp och skulle sedan komma på en konstruktion som bar en stor leksaksbil:) Min grupp vann snyggaste designen:P hihi bron var lite för brant annars så hade vi vunnit bästa konstruktion också. Damn!

Efter detta så var det lunch och sen så bar det av in till stan igen. Nu är vi lediga fram tills måndag vilket är gött. Känns som att man behöver vila lite och ta in allt, det var ju en jäkla massa namn om inte annat. Så jag tycker att jag har rätt att vara lite trött haha.

Nu blir det snart kvällsmat och sen kolla nya Wallander:)...



Amanda och jag:)



Några från klassen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0